Monday, September 28, 2009

BELATED WISH... SELAMAT HARI RAYA!!!






















Aduhai kengkawan!!! Kirana mintak maaf le bebanyak sbb baru je mjenguk blog. Kirana tlalu sibok dan myebok dgn kerja2 yg tidak diundang dan dirancang selama lebih kurang 3 minggu. Semalam dh cuba mghantar salam aidil fitri kat kengkawan blog. Rase mcm bsalah je... sbb baru nak wish selamat hari raya kat korang.

Mintak maaf zahir dan batin seandainya tkasar bahasa dan tcelupar mulot. Terambik dan termakan. Enjoy2 la yer di hari raya nih. Yahooooo......

13 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Dear Kirana,
Selamat Hari Raya jugak..

Selamat bekerja semula.
Hehe..

dotblogspotdotkom said...

raya sebulan... huhuhuhuhu

salam aidilfitri juga utk kamu.,,,

ONE ZABA said...

tak pa...raya kan tiap -tiap hari.

suhaila-ab said...

raya kan sebulan.....

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Salam Syawal juga utk Kirana.........

Yunus Badawi said...

Raya kan sebulan. Ada lagi 20 hari.

zaijb said...

tak pe Kirana... yg penting ko dapat beraya... raya jgn tak raya...

erolnukman said...

selamat hari raya juak k..

kirana said...

Time kasih la geng2. Selamat hari raya lagi sekali. Asyik sakit pewot je sbb hari2 makan kari ayam. Adehhhhh.... sakit pewot lagi! Mintak diri dulu la yerrr....

Adiwarnatasya said...

Salam...
Adiwarna suka baca blog nie..
Salam persahabatan adiwarna-tasya.blogspot.com

edda(",) said...

duit raya???
kehkeh

Ida Athanazir said...

sama sama mintak maaf!

selamat hari raya!

gelek kirana.. jgn tak gelek!!

kirana said...

Sungguh selamat di hari raya ini. Mane tak selamat, Kirana takyah bagi duit raya pon kat anak2 buah. Baru korang tau betapa kejamnya mak buah korang tahun nih! Huahahahahahahah!!!