Monday, June 15, 2009

ENTRI MERAPU!!!

Kirana nih sbenarnya bukan ape... tengah fed-up! Ada la org nih bila ditegur skit melenting! Kita tegur pn ikut ayat dan gaya bahasa diorang jgak. Diorang cakap camtu, lawak la kiranya. Tapi bila Kirana guna perkataan, frasa, ayat dan gaya bahasa yg sama, tetiba je jadi tak lawak. Pening kepalo den. Kita nih kene cakap yg indah2 dan manis2 je, mcm org idop di awang-awangan! Buang masa je!

16 comments:

piNky LuCiA said...

CAKAP MANIS PUN KENA BERTEMPAT JUGAK.. HUHU

buwel said...

mampir kirana...

alang said...

haha. Adat dunia kirana. Dalam byk2 orang mesti ada sekor dua yg aneh2. Mcm kirana ckp la, dia ckp kat kita boleh, tapi bila kita ckp kat dia, tetiba plak kita yg kena.hehe. Sabar je la.

naqiubex said...

Ingat surah wal asr...

Kita kena saling nasihat menasihati dengan sabar..

Apabila kita dinasihati kenalah sabar
Apabila kita menasihati pun kenalah sabar juga..

Itulah ragam manusia, macam macam ada..

Armin said...

yuhuhuuu....klakar ah cik bi n bu tuh...huhu..

atty's said...

hehehhe..kelakor si lembu tuh..sedih..huhuhuh

zaijb said...

salam tuan umah,
bersabor ler tak semua org suka ape yg kita nak kata... lagi2 terlepas kata pulak tue....

kirana said...

Pinky Lucia,
Ntah le... tak cukup manis gaknya apa yg Kirana kata, kan? Manis sgt nnti tkene kencing manis lak... naya!

Buwel,
Salam... Apa kabar?

Alang,
Sekor dua yg aneh tuh, harap2 Kirana tak tmasuk dlm group tu!

Naqiubex,
Fuhhhh... nasib nasihat ko bkesan sesangat. Kalo tak, aku bakor dgn2
laptop nih sekali!


Armin dan Atty,
Kelakor... tapi nnti2 tak semua plak org anggap ni kelakar, kan! Tapi bgi Kirana mmg kelakar sesangat..

Zaijb,
Tu la pasal.. tapi Kirana kalo org cakap tlepas, biasanya Kirana suka la nak respon ikut rentak dan bahasa diorang. Mgkin salah Kirana kot, org cakap keras2 len kali Kirana cakap lembut2. Ye tak???

Kamil L said...

hehe..kesian lembu tue, tak bersalah =))

FdausAmad said...

gua nak cakap..jom lepak kat blog gua kejap..

patahati said...

semue kena di hati, bile hati tu senang riang, cakap apepun senanglah....

Teja said...

isk2... kesiaaaaaaaaaannnnnnn...

genial said...

salam kenal mas :) pangilnya apa nii??!?!?

Kucing Parsi said...
This comment has been removed by the author.
Kucing Parsi said...

don't speak if not necessary!!!safe your own credibility

kirana said...

Kamil,
Kirana pun sian juak!

FdausAmad,
Sowey ar... wa cari lu pnya blog, wa sesat arr. Nanti wa dtg, yeah!

Patahati,
Betul tu... yg ko nih patah hati plak, pehal?

Teja,
Kesiannn... kesiannn... kesiannn... (ala2 citer P. Ramlee)

Genial,
Salam kenal... Panggil akak pun boleyyyy!!!

KucingParsi,
Nang menar kata ktk. Bagus diam jak...