Friday, May 8, 2009

KIRANA KAWIN LARI

Isskkkk! Issskkkk! Isssskkkk! Kengkawan... Kirana nak mintak maaf dari hujung rambut sampai ke hujung kaki sekiranya perbuatan Kirana ini memalukan keluarga dan jgak kengkawan blog Kirana. Tapi Kirana sudah nekad...ya kerana cinta, Kirana nekad akan kawin lari dgn abg Zai. Kirana mintak restu dari kengkawan sekalian. Terima kasih kerana kalian sudi membuat Kirana senyum selama ini. Korang kengkawan Kirana dunia dan akhirat! Issskkk! Issskk! Issskkkk! Wwwaaaaaaa.......

Ayah : Kirana, ayah nak Kirana putuskan hubungan dgn Zai.

Kirana : Tapiii...kenapa ayah, kenapa tiba2 je camni?

Ayah : Jgn mbantah dan jgn byk soal. Kau ikut shj kehendak ayah. Ayah dh jmpa jodoh yg sesuai utk kau. Dia anak kawan ayah. Seorang pegawai tinggi dan kaya. Dia jga anak dari keluarga yang berada.

Kirana : Kirana tau abg Zai hnya lah seorang guru dan bukan anak dari keluarga berada. Tapi Kirana cintakan abg Zai. Jgn la buat Kirana camni ayah.

Ayah : Aaaahhhhh....ayah peduli ape dgn perasaan kau, Kirana. Ayah cuma nak kau hidup senang nanti.

Kirana : Tidaaakkkk...Kirana pun peduli ape dgn perasaan ayah! Yg nak kawin Kirana bukan nya ayah! Kirana tidak peduli dan Kirana akan keluar dari rumah ini malam ini jugak. Dan Kirana akan kawin dgn abg Zai tak kira dgn ape cara sekalipun. Walaupun tanpa kehadiran ayah dan ibu. Selamat tinggal ayahhhh.....

Amacam kengkawan? OK tak dialog nih? Kirana nak wat audition sbagai anak wayang. OK, kan???

16 comments:

Khairul Antasha said...

kmk nak kwen lari juak..byk gilak halangan...hmmm

:. aYu .: said...

kirana..mcm dalam novel yg aku sedang bace..cinta xdrestui..hehe

prettyrain said...

erk...
terkesima jap bila tgk dialog rekaan kirana ni.
mcm tringin nk 'kawen lari' jugak je.
hehe.

Prof Azie said...

ingatkan tadi betul2 nak kawin lari..

erolnukman said...

ishh...ingat nak kawen lari benar tek..
jgn skali2..

keranjaimanok said...

kawin lari setempat, lepas tu pecut, lepas tri maraton. saspen siot ler... anak cinepleks betul ler kirana ni.

Kamil L said...

hehe..lari, jgn tak lari..lari kahwin kat siam..hehe...

afsal_8281 said...

salam laluan...

ingatkan btl2 jek tadi...
kasi saspenda ajak...he3X

Ivy Metaga said...

hahaha..adehhh..ingatkan benar2 tek,
uihhh..kawen lari susah juga tu..

LUKISAN PENA said...

sambungan...

Ayah : kalau begitulah kau buat pada ayah kirana yang durhat...ayah tak rela... Ayah nak ikut gak... bile nak pegi..nak ayah suruh mak masak mihun goreng..bleh picnic kat siam nanti..mak kau nak shoping TOTO..

Kirana : Yes..yes...nak ajak kawan2 sekali bleh tak?

Ayah : Bleh2..nanti ayah sewa bas...

sekian

ONE ZABA said...

kalau kawen sambil berlari lagi haru

aku hUnNy (^_~) said...

ingt siyes td..smgt bce..huu..:)

= NAMA MEK NADIA = said...

ish3...
kirana..
nebes sy bce...
ingat kn btul2 tdi..
huh...
kalo kirana lps audition..
jgn lupa promote sy ^-^
hehee... kite kan kwn..
wawawa!!!!

zaim said...

:D

kirana said...

KhairulAntasha, Prettyrain, Kamil dan Keranjai,
Jom kita semua kawin sambil berlari...

Ayu,
OK tak skrip nih? Mcm dlm novel, kan?

ProfAzie, Erol, Afsal dan Ivy,
Takde la Kirana nak wat camtu. Anak derhaka name nyer tuh...

LukisanPena,
Owhhh...ko nak potong trip aku yerrr? Meh kite same2 gi wat audition anak wayang. Kite tgok sape paling terer!

OneZaba, Hunny, Nadia dan Zaim,
Alaaa... jgn le panik, olok2 aje tuh! Lakonan jerrrr... tengah praktis nih!

cdanhash said...

Fuh... boleh jadi pelakon airmata...