Tuesday, October 6, 2009

VANILA ADA, COKELAT ADA, STRAWBERRY ADA... MCM2 ADA..















Kirana nih suke sgt makan aiskrim especially minum 'cola float'. Kat peti ais di rumah mesti ada aiskrim dan air cola. Tengah2 minum 'cola float', cousin Kirana pon ceritakan cerita lawaknya yg berbunyi begini:

Ada sorang penjual aiskrim nih myeberang jalan yg sangat sibuk. Tengah2 myeberang, dia telah dilanggar lari oleh sebuah lori. Kesiannn.... berlumuran darah dan aiskrimnya plak btaburan di jalanraya. Ramai la org blari2 ke arahnya utk mnolong mengutip aiskrim2 tuh.

Pastu dtg plak sorang polis ke arah si pjual aiskrim tuh. "Ada ape, bang?" tanya si polis nih dgn cukup bergaya pd pjual aiskrim yg blumuran darah tuh. "Vanila ada, coklat ada, strawberry pun ada... mcm2 ada!"

Uuiiihhhh.... wakakakakaka... ahhh, tambah lagi aiskrim. Meh tambah2. Buat mcm rumah sendiri yer!!!

10 comments:

cik lubakpink said...

ade ke patot polis tue tye cmtue

org tue ngah skit..

kecian..

hehe~

ONE ZABA said...

udah itu rutin ayat nya...

atty's said...

sebab dah bese ckp..dah nazak..pun cakap benda yang sama..

zaijb said...

ishhh... baru nak kesian kat penjual tue kirana.. ko buat lawak yerrr....hehe

skrg nie dah kurang makan ais cream.. sb nak diet hehe...

Ivy Metaga said...

coklat mmg sedap, tapi skrg kmk cuba elakkan ais krim utk kesihatan huhu sedih eh...

DeeN said...

Hehehe..!
Macam - macam ada. Cam astro plak.

kirana said...

CikLubakPink,
Abg polis tu nak tanya apa dh jadi dgn dia sebenar nyer.

OneZaba dan Atty,
Tu la pasal... dialog rutin! Mcm Kirana selalu jwp telefon kt umah. "Hello. ...(tuttt) office. Can I help you?

Zaijb dan Ivy,
Tu la... Kirana pon coba2 nak kurang kan.

Deen,
Ceria2 kan hidup kejap. Jgn stress2 sgt.

Adiwarnatasya said...

Ayyooooo...
Wakakakakkk:)
Adi suka bebenar aiskrim...

Jun said...

keh3..itu ayat mmg dh lama praktis tu sbb spontan kuar...sedapnyer..vanilla..hehhe

kirana said...

Adiwarnatasya,
Kirana ponggg......

Jun,
Strawberry dan yam flavour pong sedappppp....