Monday, March 9, 2009

AKTIVITI SEMALAM DAN HARI INI...

Jeng...jeng...jeng!!! Ni dia..kirana dan enjin singer nya...... Siap dgn gunting sekali. Ada berani rapat? Tapi kirana nak wat ape ye dgn menda2 nih semua? Tak kan nak tayang je enjin mahal nih!!!

Nampak kain nih? Ini la projek kirana selama 2 hari berturut2. Macam terer nampak!!! Memang terer pun...(masuk bakul angkat sendiri). Apeee...korang ingat kirana tak reti buat??? Tengok siku dulu, kak oi!!....

Ni diaaa.....dah siap dah! 2 pasang kirana buat. Ehhhh...tak caya lagi! Amboi, amboi, jangan wat fitnah! Memang tol baju nih kirana yg buat.

Terer, kan? kan? kan?... Tak caya lagi..ahhhh, tak caya sudah. Yg penting kirana dah siapkan tempahan yg 2 pasang nih.

5 comments:

Shitsurei shimashita said...

wah! rajinnya..tentu banyak koleksi baju jahit sendiri ni.
amik upah skali ke?

kakyong said...

salam.. bagus nyer.. nak tempah boleh.. hihi.. jauh la plak nak pos yer.. jgn hilang di laut cina selatan dah..

nanti dtg ke blog kakyong.. anda ditag... :))

mademoiselle azieshakespeare said...

nak tempah satu :D

irbika said...

bagus eh... menambah satu lagi kekretifan diri mu!! buleh wat duit tu!! boleh tempah untuk tahun ni...?

kirana said...

Tempah...jgn tak tempah! Tapi kirana pandei molah baju kurung jak. Nok lain ada belaja tapi lambat skit nangkap. Kelak2 mun ada masa, nyambung belaja gik. Sik abis belaja taun ya tek, cikgu ngajar bejait beranak...lalu sik turun2 ngajar gik!

Ney ndak tengagak jak anak murid. Dah la bengap semacam hal jait-menjait tok.