Thursday, March 26, 2009

CIKGU TAK KHATAM2....

(SORRY SBB TAKDE GAMBAR YG NAK DITUNJUKKAN. BUKAN TAKDE TAPI SENSORED SKIT!!)

Petang tadi kirana and the geng gi makan kat kfc. Jmpe le member lama (cikgu). Sambil makan2 dia pun cerita la pengalaman dia kene marah dek pengetua dia semalam.

"Cikgu ni mengajar betul2 ke saja nak melambat-lambatkan pengajaran cikgu ttg tajuk nih?" soal pengetua.

"Ini tajuk asas cikgu, saya kene ajar betul2 spya budak2 faham. Lagipun diorang minat dgn tajuk nih!" kata kawan kirana yg nmpak innocent sgt nih.

"Alaaa...saya perhatikan dlm rncangan pgajaran cikgu, cikgu dh ajar tajuk ni lebih dari 3 bulan. Tak kan tak khatam2 lagi?"

Nak tau tajuk ape yg pengetua dia mengamuk sesangat tu???

HUMAN REPRODUCTION SYSTEM (tentang sistem pembiakan manusia...yg anu2 tu!!!). Apa lagi...kirana and the geng pun ketawa mengilai2 smpai semua org kat kfc tu jeling2 semcm je..

"Yg ko pi ajar tajuk tu smpai 3 bulan tak abis2 ape kehei nye?" tnya kirana smbil ketawa.

"Alaa....aku skolah dulu cikgu aku tak ajar pun tajuk ni betul2. Dah 3 org dah anak aku, baru aku tau ttg detail benda2 ni semua termasuklah bila isteri aku paling subur. Rasa rugi pulak tak tau hal menda2 nih," kata cikgu ni selamba jerrr...

Adoiiii....smpai sakit perut kirana ketawakan si kawan cikgu kirana ni... Budak2 yg minat ke dia yg minat sesgat nak tau!! Hampeh tol!!!!

9 comments:

Shifu67 said...

tajuk sonok ni.... memang kena ajar sampai betul2 khatam ni... errr... sapa yg sonok tajuk ni.... bebudak ke cikgu?

zino said...

macam cikgu tu yg nak memaham kan tajuk2 tu hehe.. murid jadi mangsa hehe

kirana said...

Cikgu nyer yg sonok ngajor tajuk ni, shifu n zino.

piKOk said...

haha..
lucu cter niey..
tajuk tuu mmg bez!!
kompom xde yg tdow dlm klas..haha

kirana said...

Bukan takat tak tido. Kelas cikgu tuh meriah sungguh dgn soalan demi soalan dari student nyer. Otak tak betul la diaorang ni..

guru_cikgu said...

ha.hha.ha...ha.ha...ha..
Patutpun tak khatam, tajuk payah nak faham...jangan ada yang buat praktikal dah............

keranjaimanok said...

wakaka... kelakar. nasib dulu masa 2 tahun jadi guru sandaran, takde lagi bab ni. kalau tak, hancus bebudak aku ajar.

GeNeRaSi MaLaYSia said...

ptt r xkhatam2...rupenye tajuk plg best..hohoho...

Jard The Great said...

hahaha.... tajuk best tuuu...